7 APRILIE 2022 • HOTEL JW MARRIOTT & online
RAMAI LA CURENT

Program 2022

08.00 - 08.45
INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
Cafeaua, croisssantul si locul preferat ii asteapta pe cei mai matinali dintre participanti.
09.00 - 10.30
SESIUNEA 1
Opening Debate: Reshaping Communication Strategies in Turbulent Times

In ultimii doi ani, cu totii am fost supusi unei presiuni fara precedent, ceea ce ne-a facut sa fim rezilienti la schimbarile rapide si neasteptate. Izolarea, restrictiile, agitatia publica, dezinformarea, teoriile conspirationiste, instabilitatea sociala si geopolitica au determinat companiile sa isi schimbe optica in comunicare, sa fie mai atente la vocea publicurilor interesate, sa se implice mai mult in comunitate. Intrebarea de pe buzele tuturor este acum: Cum actionam in vremuri tulburi? Urmariti o sesiune care va raspunde la multe intrebari actuale intre care:

  • Ce am invatat din activitatea brand-urilor care au comunicat intens in aceste vremuri?
  • Cum si-au recalibrat companiile strategiile pentru a asigura continuitate si coerenta in comunicare?
  • Ce s-a schimbat in comunicarea interna si ce noi subiecte sunt pe agenda brand-urilor in acest nou an?
  • Ce provocari noi se arata la orizont si cum pot fi acestea gestionate cu succes de agentii?
  • Care sunt canalele de comunicare favorite ale companiilor in ultimii 2 ani?
  • Cum definim creativitatea in PR in contextul actual?
  • Ce pot face agentiile pentru clientii lor in fata valului mare de dezinformare si a viralizarii „fake news”?
  • Cat de puternic este fenomenul „cancel culture” in Romania?
  • Care este rolul relatiilor publice in sustinerea jurnalismului credibil?
  • Cat de importante sunt autenticitatea, transparenta si activismul de brand?

Sorana Savu

SENIOR PARTNER PREMIUM COMMUNICATION

Alexandru Paius

SENIOR PARTNER IMAGE PR

Cristina Butunoi

Deputy Managing Director, Golin Romania

Bogdan Tomoiaga

Executive Director Graffiti PR

Ena Karabelas

Executive Director Chapter 4 Romania

Cristian Manafu

CONFERENCE HOST

10.30 - 11.00
PREZENTARE ONLINE (EN)
Rethinking the Brand Experiences

Astazi vocea consumatorului este atat de puternica incat poate trece foarte usor de la admiratie la „cancel culture”. Pentru a castiga clientul de partea lor, multe companii cauta sa ofere experiente personalizate, care sa dovedeasca atentia fata de nevoile acestuia si sa ii ofere unicitate.

Alicia Solanki

Managing Director, Client Experience, Ketchum UK

11.00 - 13.00
SESIUNEA 2
Embracing PR Transformation

Transformarea domeniului Relatiilor Publice nu este un proces inceput in pandemie. E strans legat cu transformarea media din ultimii ani, cu ascensiunea social media, cu integrarea pe scara larga a unor noi tehnologii si cu evolutia asteptarilor consumatorilor. Ultimii doi ani au accelerat transformarea si ne-au pus in fata unor noi provocari. O sesiune de tendinte si realitati din comunicare

What’s Hot in Public Relations

Pandemia a schimbat status-quo-ul in mai toate domeniile, inclusiv in cel al Relatiilor Publice. Dupa doi ani de adaptare la realitatea pandemiei, am intrat in anul in care trebuie sa relansam comunicarea companiilor, sa integram cu succes noi tactici si sa gasim noi cai de a ajunge la public.

Ioana Manoiu

General Manager GMP PR

Taking Action: How Brands Respond in Times of Uncertainty

Inca de la inceputul conflictului din Ucraina, brand-urile active in Romania au raspuns apelului umanitar al refugiatilor din tara vecina. La fel ca la inceputul pandemiei, campaniile obisnuite au fost inlocuite de actiuni concrete in sprijinilor celor care au fugit din calea razboiului. Un studiu de caz relevant pentru vremurile actuale.

Catalin Ionita

Corporate Communication Coordinator, BCR

Best Practices in Media Relations

Relatia cu media ramane in continuare importanta pentru brand-uri si agentiile de PR, chiar daca social media au acaparat o buna parte din atentia publicului. O buna colaborare cu media se bazeaza, printre altele, pe 3 R - receptivitate, reciprocitate, responsabilitate. O prezentare despre cum se face media relations la nivel global.

Cristina Bazavan

OWNER URBAN.RO

13.00 - 13.30
PREZENTARE ONLINE (EN)
PR in Ukraine: Communication Under Fire

De mai bine de o luna, Ucraina trece prin clipe de groaza. Prinsa intr-un razboi nedept si nedorit, o tara intreaga face eforturi de neinchipuit pentru a nu cadea in fata invadatorului. Cum este viata in Ucraina? Cum a fost afectat domeniul comunicarii? Cum se implica oamenii de PR in aceste zile dificile?

Viktoriia Chernova

Chief Growth Officer, Newsfront Communications (UKRAINE)

13.30 - 14.00
PREZENTARE ONLINE (EN)
Media Analytics For Better Decisions During The Turbulent Times

Un ghid practic pentru a construi un sistem de monitorizare in social media, prin care brand-urile pot identifica amenintari, riscuri si oportunitati. Un sistem bazat pe modelul AMEC si pe KPIs cunoscuti. O demonstratie despre cum PR-ul poate genera vanzari, proteja reputatia companiilor si atenua riscurile in vremuri dificile.

Oksana Kononova

CEO LOOQME (Ukraine)

14.00 - 16.00
SESIUNEA 3
Creativity Meets Strategy: Innovative Ideas Generate Great Results

Trecem printr-o perioada plina de transformari, iar relatiile publice au in fata noi provocari si oportunitati deopotriva. Cum te poti diferentia? Cu cat planifici mai in amanunt urmatorii pasi, cu atat mai bine vei fi pregatit sa gestionezi schimbarile care vor aparea. O sesiune care ne duce in culisele unor initiative deosebite.

Exploring New Ways in Communication

Pandemia ne-a deschis noi canale de comunicare, ne-a testat creativitatea si agilitatea, ne-a pus in fata unei situatii fara precedent. Cu toate aceste provocari si multe altele, companiile au cautat sa se diferentieze si sa iasa in fata din multime, pentru a ajunge si ramane in atentia publicului.

Let's talk about those things we usually don't talk about

Importanta emotionalului dincolo de functional, ca strategie pentru relevanta brandurilor. Despre biasuri implicite si explicite, cum ne influeenteaza si cum abordeaza brandurile perspective curajoase.

Laura Moisiu

Communication Director, Graffiti PR

BAR: The Measurement that Makes Influence Count

BAR (Barometrul Influentei in Social Media) nu este un top. Este un proiect de R&D destinat sa ne ajute sa intelegem mai bine ce este influenta, din ce e alcatuita si cum functioneaza in social media.

Paul Kasprovschi

Senior Consultant Strategy & Branding, Graffiti PR

Paul Acatrini

Research Director & Managing Partner Cult Research

Experiential PR: Connecting Brands with Emotions

Un lucru esential in PR tine de abilitatea de a spune povesti. In Era Social Media, cand noua generatie vine cu noi asteptari si formele de expresie sunt multiple, povestile au nevoie de un boost. Aici intervine Experiential PR-ul, un nou mod de a spune povesti, creand in acelasi timp interactiuni cu publicul.

Roxana Diba

Managing Director, Golin Romania

Building Brand Relevance

Brand-urile trebuie sa asigure o comunicare rapida, transparenta si autentica atat cu angajatii, cat si cu publicul larg. Mai mult, trebuie sa se asigure ca mesajelor lor sunt vazute si intelese. Cum te asiguri ca vei avea succes in campania ta?

Octavian Gheorghe

Creative Director, GMP PR

  • Hosting by Host-Age.ro