25 Februarie 2021 • Editie Online
AFLA NOUTATILE

Program 2021

09.45
Deschiderea Evenimentului

Cristian Manafu

Organizator PR & Communication Summit

10:00 - 11:20
Opening Debate: Changing the Rules of Communications
Pandemia a schimbat regulile status-quo-ului in mai toate domeniile, inclusiv in cel al Relatiilor Publice. Dupa un an de adaptare la un nou context, am intrat in anul in care trebuie sa redefinim comunicarea companiilor, sa integram cu succes si usor tehnologii noi si mai ales sa raspundem asteptarilor noi ale publicurilor interesate, fie ca vorbim de media, fie ca vorbim de consumatori. O sesiune deschisa cu opinii clare, idei valoroase si raspunsuri la intrebarile momentului din PR.

Sorana Savu

SENIOR PARTNER PREMIUM COMMUNICATION

Cristina Butunoi

Head of Corporate, Golin

Bogdan Tomoiaga

Executive Director Graffiti PR

11:30 - 12:00
Establishing Authenticity as Main Driver in Your Communication Strategy
Autenticitatea este o mantra in comunicare de multi ani. La fel este si transparenta. Daca pana de curand erau mai mult teme in conferinte sau in publicatii, in 2020, autenticitatea si transparenta au fost un test real pentru companii si agentii. Contextul cu tot ce a insemnat el a obligat comunicatorii sa isi adapteze mesajele si actiunile. Anul acesta nu va fi mult mai diferit fata de 2020, doar asteptarile publicului vor fi mai mari.

Cristina Hanganu

COMMUNICATION & CSR DIRECTOR LIDL ROMANIA

12:10 - 12:30
Crafting a Winning Storytelling Strategy for Your Brand
Pe masura ce calitatea si distributia nu mai sunt factori puternic diferentiatori pe cam orice piata si concurenta are la dispozitie aceleasi canale si instrumente de comunicare, mai ales in mediul online, trebuie sa identificam atuurile brandului si sa compunem cu ele o poveste unica. Povestea brandului ofera clientilor motive in plus pentru a alege produsul sau serviciul nostru.

Gabriela Lungu

Global Creative Director VMLY&R COMMERCE

12:40 - 13:00
Embracing PR Transformation
Cateva idei despre cum putem folosi noile tehnologii pentru a ajuta brandurile sa adopte noua dimensiune a PR-ului. Ne uitam in special la modurile prin care putem sa aducem brandurile mai aproape de consumatori si produsele mai aproape de “purpose” in comunicare.

Anna Rose Kerr

Creative Director Ketchum London

13:00 - 14:00
Pauza de Pranz
14:00 - 14:20
Mastering Digital Experiences in Brand Communication (Case Study)

Patricia Zegreanu

MARKETING & COMMUNICATION MANAGER PORSCHE ROMANIA

14:30 - 14:50
Never Have I Ever Wasted a Good Crisis (Case Study)
In plina pandemie, dupa o crestere brusca si accelerata a volumului de business, Cargus trebuie sa gestioneze nu doar volumul urias de colete, ci si modul eronat in care unii clienti folosesc serviciile de curierat. Un studiu de caz ce pune umorul de situatie si absurdul in centrul unei campanii reusite de comunicare de criza.

Sorina Mihail

CRISIS COMMUNICATION DIRECTOR, GRAFFITI PR

Madalina Savulescu

Head of Digital Graffiti PR

15:00 - 15:20
Rethinking the Personalized Brand Experiences (Case Study)
La Golin, agilitatea este cap de afis. Ne-a invatat multe 2020, mai ales din perspectiva comunicarii. Asa ca vom trece impreuna prin doua studii de caz ale unor campanii semnate de noi anul trecut – ambele construite literalmente peste noapte.

Roxana Diba

HEAD OF CONSUMER GOLIN

15:30 - 15:50
Influencer Marketing with a Cause
Pentru unele brand-urile sunt doar niste purtatori de advertoriale. Pentru altele sunt vectori de comunicare importanti, cu atuuri unice si cu puterea da transmite mesaje pozitive si cu impact. Un studiu de caz din pandemie despre bunatatea oamenilor, empatie si sprijin neconditionat.

Octavian Gheorghe

Creative Director, GMP PR

Ana Nicolae

BRAND COMMUNICATION MANAGER, AVON

16:00 - 16:20
Building Successful Communication Campaigns for the New Normal
O prezentare desore cum ramai relevant intr-un consumer journey in schimbare. Despre content ca diferentiator si starter de conversatie intr-un newsfeed mult prea incarcat. Despre influencers ca parteneri de drum lung si purpose ca un must-have. Si de ce viitorul se vrea a fi autentic si integrat.

Laura Moisiu

Communication Director Graffiti PR

16:30 - 16:50
PR Transformation: The Must-Haves of 2021
Ce am invatat din lectiile primului an de pandemie pentru a avea succes in 2021. O abordare onesta a domeniului comunicarii cu idei aplicabile si solutii practice.

Ana Maria Diceanu

MANAGING DIRECTOR BRAIN 4 STRATEGY

17:00 - 17:30
Tapping into the Opportunities of TikTok for Public Relations
Canalele sociale au avut o influenta majora in PR si comunicare, in ultimii ani. TikTok a devenit un fenomen la nivel mondial si in Romania. Cu peste 5 milioane de utilizatori in tara, TikTok poate fi o noua platforma de comunicare pentru brand-uri. Cum vor putea insa beneficia ele de PR in aceasta noua retea sociala? Raspunsul la aceasta intrebare si multe altele importante vor veni direct de la TikTok.

Laura Savu

GLOBAL COMMUNITY MANAGER TIKTOK

  • Hosting by Host-Age.ro