18-19 martie 2024 • HOTEL JW MARRIOTT



Program 2024

08.00 - 08.45
INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
Cafeaua, croisssantul si locul preferat ii asteapta pe cei mai matinali dintre participanti.
09.00 - 11.00
SESIUNEA 1
Strategic Leadership Transformation: Insights Are Your Secret Weapon
In lumea dinamica a comunicarii si a relatiilor publice, intelegerea profunda si aplicarea strategica a insight-urilor reprezinta intotdeauna un avantaj competitiv esential. Aceasta sesiune va explora noi abordari care ne vor permite sa cream campanii mai eficiente si sa stabilim conexiuni autentice cu publicul si sa avem un impact semnificativ.
Trends
Navigating the Future: Communications in an Era of Endless Possibilities (RO)

Cristina Butunoi

Executive Director, Golin Romania

Case Study
Communication with Purpose: Exploring How Brands Are Driving Positive Change and Creating Public Value (RO)

Catalin Ionita

Corporate Communication Coordinator, BCR

Know-How
Why Should I Care? Building Brand Loyalty in the Age of Fragile Relevance (RO)
Ne mai dorim consumatori loiali, colegi loiali, parteneri loiali? Dar de ce ar trebui sa vorbim despre loialitate, cand ne alimentam mai mult din schimbare, open relationships si diversitate? O prezentare care isi propune sa ridice mai multe intrebari decat sa ofere raspunsuri. Vom discuta despre tipuri de loialitate, cum le constrium, care sunt sabotorii si de unde ar trebui sa pornim, dar adesea nu o facem, cand construim un program de loialitate.

Irina Ciocan Stanescu

CEO, GRF+

Fireside Chat
The Essential Role of Communications in C-Suite in 2024 (RO)

Sorana Savu

SENIOR PARTNER, PREMIUM COMMUNICATION

Romanita Oprea

Journalist

11.00 - 11.30
PAUZA DE CAFEA
O cafea alaturi de profesionistii in domeniu este intotdeauna un moment bun de socializare.
11.30 - 13.30
SESIUNEA 2
Spotlight on Success: Leading Ideas Shaping Brand & Corporate Communication
Trecem printr-o perioada plina de schimbari, iar relatiile publice au in fata noi provocari si oportunitati deopotriva. Vom asista la o incursiune in cele mai recente tendinte si idei de succes care ajuta organizatiile sa se distinga intr-un peisaj mediatic saturat. Prin explorarea exemplelor concrete si a studiilor de caz, sesiunea va oferi informatii utile despre cum sa punem bazele pentru o reputatie solida si o relatie autentica cu publicul.
Trends
From Content to Story: The Power of Narrative Strategy in Thought Leadership
Este suficient sa fii influent si sa folosesti ChatGPT pentru a fi thought leader? Intr-o epoca in care toata lumea poate genera pareri si continut, ce tool-uri folosesti ca sa faci diferenta si sa spui o poveste?

Veronica Placintescu

Head of PR, Oxygen

Case Study
Narrative Power: Strategies for Authentic Brand Strorytelling (RO)

Dana Nae Popa

Owner & Managing Director, pastel

Riana Asiminei

Social Media Specialist, pastel

Know-How
Greenwashing vs. Trust Building: Purpose-Driven PR Across Multiple Channels (RO)

Raluca Rotaru

Managing Director, Chapter 4 Romania

Fireside Chat
Inspiring a Culture of Excellence and Igniting Creativity (RO)

Alexandra Olaru

DIRECTOR LEGAL & EXTERNAL AFFAIRS, VODAFONE ROMANIA

Razvan Exarhu

Radio Show Host, Rock FM

13.30 - 14.30
PAUZA DE PRANZ
Ca intotdeauna, la mijlocul zilei, participantii sunt asteptati la un pranz de 5 stele.
14.30 - 16.30
SESIUNEA 3
Trending Now: New Tactics & Creative Case Studies
Comunicarea eficienta de azi este un amestec ingenios intre creativitate, cunoasterea consumatorului, brand storytelling si tactici bine alese, toate aceste elemente fiind pilonii unei strategii de succes. In aceasta sesiune, punem in lumina reflectoarelor noi tendinte, date despre preferintele consumatorilor si studii de caz internationale.
Trends
The Latest Buzz: Breakthroughs in Communication & PR (RO)

Ioana Manoiu

Managing Partner, GMP&U

Case Study
Learnings from the Future: What AI can teach us about Reputation Management and PR Measurement (EN)
Toata lumea vorbeste despre AI, insa cel mai adesea despre cum ajuta la crearea de continut si la automatizarea marketingului. Cum mai pot oare profesionistii din PR folosi AI-ul? Pornind de la doua studii de caz, analizam impreuna doua solutii avansate de inteligenta artificiala. Primul ilustreaza modul in care AI revolutioneaza gestionarea reputatiei. Cel de-al doilea ilustreaza modul in care metricile bazate pe AI pot ajuta la investigarea impactului real al PR-ului.

Frederik Tautz

Partner & Managing Director, Ketchum Germany

Know-How
CEO Power Report: A Comprehensive Report on CEO Public Perception Online (RO)

Traian Nastase

Managing Partner, iSense Solutions

Country Focus: Ukraine
Beyond the Frontlines: Branding and Communication Case Studies from Ukraine (EN)

Viktoriia Chernova

CHIEF GROWTH OFFICER, NEWSFRONT COMMUNICATIONS

18.00 - 21.30
COMMA - Communication Awards 2024
Te invitam la prima competitie de creativitate si strategie in Comunicare si PR din Romania si Republica Moldova. Fii in primul rand la Hotel JW Marriott din Bucuresti pe 19 martie si pregateste-te sa aplauzi cele mai bune campanii din acest an, cele mai creative branduri si agentii si cei mai apreciati oameni din industrie.
18:00 - 19:00 - Networking
O ocazie frumoasa la final de zi pentru creativii din agentii si directorii de marketing si comunicare din companii de a socializa.
19:00 - 21.30 - Gala de premiere
Seara dedicata excelentei in comunicare. Descoperim castigatorii celor peste 20 de categorii ale competitiei. Acestia au fost jurizati de peste 180 practicieni recunoscuti in marketing, comunicare si relatii publice, din companii, agentii si consultanti cu experienta.

Lili Sandu

TV PERSONALITY

Andrei Lacatus (Shurubel)

TV PERSONALITY & CONTENT CREATOR

  • Hosting by Host-Age.ro